måndag 30 november 2009

Snerrir







Sitter och funderar vad jag ska skriva jag har så mycket att skriva om bla om mina fina hästar som jag har och som jag har sålt i dag blir det om 1 klass hingsten Snerrir som jag tävlade 2007.Snerrir köpte jag i början av 2007 från island Snerrir är en flott hingst med 8,16 på ridegenskaper som fyrgångare med mycke vilja som inte var så lätt alla gånger att kontrolera men vi tävlade första gången på istölte på Wången i mars då han bara hade varit hos mig i två veckor och snacka om jag var nervös men det gick skit bra och vi vann svåra klassen och vilken lycka sen forsate vi att träna men kanske inte alltid så överens men vi kämpade på.På vår kanten tävlade vi på vårkvalet och sen blev det Norrlänska där vi kvalade till SM i fyrgång viken lycka jag var så otroligt lycklig jag bestämde mig för att inte åka till SM Snerrir betäckte i stället.Sen kom hösten och vi tävlade våran sista tävlig Gneisti open där vi blev trea i fyrgången och tvåa i tölten sen beslutade jag mig för att sälja Snerrir.Jenny Göransson köpte Snerrir och det har gått fantastiskt bra för dom dom blev 8a tror jag på Sm i år i fyrgång.Bilderna är från istölten och Gneisti open 2007

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar