tisdag 8 december 2009

Ett mine av Gorm




Här är ett litet min av min älskade gorm ni kanske undrar varför jag alltid skriver min älskade,flotta,super fina,det är för att jag älskar mina hästar så mycket och tycker värkligen att dom är det och jag är stolt över dom och stolt att få äga dom men här i sverige ska man inte tycka så mycket och inte säga så mycket man ska bara vara tyst och hemlighets full men varför då man ska vel vara glad och stolt för det man har och det tänker jag vara och jag tänker forsätta att skriva om mina fin och underbara hästar för det är vad den här bloggen handlar om.Det är nu tre årsen som Gorm dog jag saknar han forfarande vilken häst han var han älskade att tävla och visa uppsig tänk om vi hade fåt fortsat med varandra det gick ju så bra och vi passade så bra tillsamans vilken sport häst han var men jag är glad för det året vi fick.

1 kommentar: