lördag 16 oktober 2010

Vi skrittar på :)

Jag och kolle vi skrittar på varje dag och hanns gaffelband börjar nu att läka fint:)

Vad jag älskar den här hästen <3han> Vad jag länktar tills vi för börja rida lite mer än skritt älskar att rida Kolle man blir så glad av att rida han.Vi tänker skritta några månader till så gaffelbandet blir riktigt stark så det inte kommer tillbaka igen.




När jag red Kolle dom första veckorna efter att jag hade köpt han var nog dom trevligaste,roligaste,underbaraste gångerna som jag ridit en häst tills vi kom underfun med vad som var fel han ville inte ta höger galopp och gick inte riktigt i ökad tölt då for vi till sundsvall och PH vet och ultraljudade och det var höger fram som gaffelbadet var skadad en 20%skada det var inte så mycket som tur var.



Så nu skrittar vi varje dag så gaffelbandet ska bli starkt och vi har snart skrittat i 6 månader och vi tänker inte ha bråtomt så vi skrittar några månader till.





Underbaraste häst jag ridit i mitt liv<3>
det är till och med roligt att skritta han:):):)

Världens bästa Hingst som jag är så stolt över





1 kommentar:

  1. De är inte roligt när hästen blir sjuk. Min förra häst fick problem med gaffelbandet i höger fram. Fick vila flera månader och en hel tävlingsperiod. Men han blev frisk sen och då är man glad över att det gick att läka trots skritt turer:).

    SvaraRadera