lördag 27 november 2010

Jippi äntligen


I torsdag åkte jag och Mickaela ner till Sundsvall och PH vet på en åter kontroll av Kolles ben och han blev frisk förklarad från sin gaffelbandsskada hanns ben var super fint och det syndes inget på ultraljudet och veterinären tyckte vi hade varit super duktiga som hade skrittat varje dag i nästan 8 månader och det tycker jag också vad vi har varit duktiga och traglat på det har inte alltid varit så kul och ut och skrittat ,varannan dag har jag ridit när vi skrittar och varannan har jag gått med han och vi har nästan gått 1 timme varje dag och det tyckte han var jätte bra så nu ska jag väldigt försiktigt börja att rida i gång han men bara varannan dag och varannan går jag med han så det kommer att bli mycket skritt så det inte kommer tillbaka för nu är vi väldigt taggad att få till det så vi kommer ut och tävlar nästa år.Jag blev så glad när veterinären sa att hanns ben var läkt så jag nästan grinade vad jag älskar den hästen det finns ingen häst som har jet mig så mycket som kolle och han är den BÄSTA och ROLIGASTE häst jag ridit och jag kommer aldrig att sälja den hästen vad än som händer där ä'r det person kemi mellan oss.jag kan nog skriva hur mycket som helst om den hästen han är den bästa hästen som finns.Nä nu ska jag ut och rida lite på han jippi.Jo måste bara skrytta lite till om han veterinären och pesonalen på ph vet tycker att kolle är så snygg och snäll och dom trodde inte att han var 18 år veterinären trodde att han var runt 8-10 år och så är det han ser inte gamall ut min fina prins

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar