tisdag 25 januari 2011

Nya bilder på min älskling Kolle

idag tog Mickaela lite nya bilder på mig och kolle.
Passade på när solen äntligen lyste lite i dag att ta bilder

Jag rider kolle på ridplanen på volt med mycke lösgörande



Han är en fröjd att rida.




Alla töltbilderna är kort tölt på volt



<3





Älskar min Kolle.Tänk att han är 19 år och så himla fin tänk att ett 19 åring kan röra sig så fint vilken talang han har.Jag fullkomligt älskar och avgudar han






det började mörkna på slutet men det blev fin bild






Trav på volt









































Min fantastiska prins som jag älskar och avgudar och som jag aldrig kommer att sälja vad än för bud jag skulle få han är overdelig vet inte hur jag ska hita en ny sån häst och hitar jag ingen så blir det ingen ny.














<3













Ååååhhh vad fin han är <3 :)














Jag vet att jag framöver måste leta en ny häst men jag vill ha en som Kolle hur ska jag hita en sån men Kolle är nu 19 år och hoppas att han funkar i några år till















Min prins <3














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar