söndag 20 mars 2011

Dille gårdsistölt

i går lördag tävlade min Yggdrasil(Sillen) sin första tävling
Jag tycker att han sköte sig väldigt bra med bara lite skrik inte så lätt när man knappt har lämnat gården.

Han tävlade i hingst showen där man rider kort tölt,beaty tölt,trav


sillen låg trea i uttagningen.det var många högt meriterade hingstar och ryttare med.



Sillen var super fin och det märktes att han behöver lite mer muskler för att kuna orka bära sig i kurvorna där han inte riktigt orkade men han var jätte fin och jag är jätte glad för att jag äger en sån fin häst






Sillen med lång benen







Tyvärr är det väldigt dålig bild kvalite eftersom det inte går att ta bilder i ishallen.



Sillen är verkligen en kool kille han har aldrig tävlat och aldrig varit i en ishall men han gick in som om han aldrig har gjort annat och det sitter fullt med folk och massor av hög musik och ståhej tror han tyckte det var kul att visa upp sig








i uttagningen fick han bla 7,0

















Är väldigt nöjd och glad för sillens prestationer i går.











I skritt pausen i finalen i poäng givningen







































































































i ärevarvet med sin gula 3 e plats rosett







































I pris utdelningen där han skötte sig väldigt bra och stod som ett ljus.Camilla hed vann på sin thore och hjalti tvåa på Gredir och Gummi trea på min fina sillen,siggi matt på illingur blev fyra och jenny göransson på snerrir( min föra hingst) blev femma.




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar