söndag 22 november 2009

Visir



Hej nu ska jag börja att blogga lite och skriva om allt möjligt som händer.I helgen har jag fåt lånat Visir av Annika jag hade Visir i min ägo för ungefär ett år sen och sen tog min kompis Annika över han men nu har jag ridit han i helgen och det har varit väldigt roligt.Visir är e Världsmästar hingsten Tyr och u 1 klass stoet Fala från Fagerland så han har super stam. Visir han en väldigt fin trav ,skritt och galopp och tölten den blir bättre och bättre .Tack Annika för lånet.Jag hoppas att det kommer att gå bra för er på tävlingar nästa år när ni har tävlings debut jag kommer att heja på er.


1 kommentar:

  1. Hej och välkommen till blogg-gänget. Roligt med fler!
    Lägger din blogg som länk från min blogg. Hoppas de e okej?!

    Hälsningar/Ulla

    SvaraRadera