tisdag 19 januari 2010


Tänk att det finns några vetiga lastbils chafförer för i kväll var jag ut och gick och med mig hade jag min son Robin, hunden Bosse,jor i grimskaft,Wilma red sin Askja och Mickaela red sin hings Kraftur så vi tog upp hela vägen kan man säga och mitt i byn möte vi en lastbil jag har inte en bra erfarenhet av dom när man rider eller går på vägen dom brukar inte sakta in tvärt om men den här han körde så sakta så jag tycker att han ska ha en eloge för det.Här en bild på min fina skylt som siter nere vid vägen.

3 kommentarer:

  1. Ja du...det var ju helt otroligt snällt av han att sakta ner... för annars så brukar det vara precis som du säger.. kör alldeles på tok för fort!

    SvaraRadera
  2. Det var en snäll lastbilschaufför... annars brukar de ju blåsa förbi i en sådan hastighet att man nästan tappar andan!

    Vilken fin hemsida ni har :-)

    SvaraRadera
  3. Josefine Ståhl Kornerup21 januari, 2010

    Hej Kicki,
    var har du köpt den fina skylten?

    SvaraRadera