söndag 28 februari 2010

Rally

Tomas och Mikan kommer på bre ställ
Tomas bogserar

Tomas och Mikan har kört in i snödrivan


Robin och Wilma



Idag var vi på Raftsjön och körde rally.Tomas har tagit ner traktorn och plogat upp en bana på sjön.Vi körde hella familjen och turades om till och med jag provade och det var super kul jag sladade genom en kurva och skulle in i nästa men vi körde rakt in i snö vallen och fick punka så Tomas kom med traktorn och fick skuva oss tillbaka och byta däck och sen bar det av igen ut på isen.Robin och Mickaela är super duktiga att köra jag fick mig några åkturer med dom men den som kör fortast är nog Tomas han åker på breställ genom hella banan så när man åkte med han så blev det åka av kan jag lova.Nästa helg ska vi åka mer man fick verkligen blodad tand så jävla roligt snacka om att adrelalinet steg.Här några bilder från i dag.

2 kommentarer:

  1. Visst är det roligt! Vi ses kanske där till helgen då :-)

    SvaraRadera