tisdag 1 juni 2010

Yringur (Gurra) Från Gäverstad

Yringur är hel bror med 1-klass stoet Yr från Gäverstad som vi ägde till i vintras
Gurra har bara töltat i nån vecka men den är fin och han lätt för den

Idag red mickaela ut Gurra för första gången hon har bara ridit han en gång innan.



Idag när Mickaela red ut Gurra cycklade jag brevid och tog lite bilder vad jag fick trampa på när dom travade och samtidigt ta bilder men det gick . Vilken trav och galopp han har han har ett otroligt tempo och sväv i traven så jävla snygg så jag höll på att rammla av cyckeln och galopp är också enastående och tölten kommer också bli suverän har set han bitvis redan skit fin i tölten men orkar inte så långa streckor än.tyvär så han jag inte cyckla i kapp dom i upp försbacken så jag kunde ta bilder i galoppen men det kommer



Gurra är e Elit hingsten Fakur fra saudarkroki









1 kommentar:

  1. Hej!
    Vad rolıgt att det har kommıt en tıll Gurra.Han ser jatte fın ut. Men kom ıhag vem som ar NR 1...Skıckar en varm och solıg halsnıng fran Turkıet...Kramar fran Susann.

    SvaraRadera